This website uses cookies to improve your experience. Accept Refuse Privacy Policy

TBWA\Helsinki in the News

We are ambitious - made up of movers and shakers within the industry, across culture, and beyond borders.
This Department Store Opened a Gender-Neutral Shopping Floor
This Department Store Opened a Gender-Neutral Shopping Floor

AdAge

Finland’s most prestigious department store Stockmann shook up gender norms during Fall Fashion Week with the launch of a unisex shopping area “One Way” located between men’s and women’s departments.

Seinäjoki julistautui avaruuden pääkaupungiksi ja twiittailee Elon Muskille – brändiuudistus huomattiin myös maailmalla
Seinäjoki julistautui avaruuden pääkaupungiksi ja twiittailee Elon Muskille – brändiuudistus huomattiin myös maailmalla

M&M

Itsevarmuudestaan ja avarista lakeuksistaan tunnettu Seinäjoki sai TBWA\Helsingin avustuksella arvoisensa tittelin.

Ad of The Day: The Land of Free Press
Ad of The Day: The Land of Free Press

AdForum

TBWA\Helsinki and Helsingin Sanomat, the largest newspaper in the Nordics, are greeting presidents Putin and Trump with a reminder of press freedom during their summit in Helsinki.

Fortumin erikoinen kyytipalvelu herätti kansainvälisen lehdistön huomion
Fortumin erikoinen kyytipalvelu herätti kansainvälisen lehdistön huomion

M&M

Kampanjan on Fortumille suunnitellut TBWA\Helsinki. TBWA:n Pauliina Perkiö kertoo tiedotteessa, kuinka hienoa on ollut seurata kampanjan saamaa, ilahtunutta vastaanottoa ympäri maailman.

Suomalaistyöt nappasivat kolme pronssileijonaa Cannesissa
Suomalaistyöt nappasivat kolme pronssileijonaa Cannesissa

M&M

Torstai-iltana Cannes Lions -markkinointikilpailussa pronssia saivat S-ryhmän, Hasan & Partnersin ja TBWA\Helsingin kampanjat.

Useita suomalaistöitä shortlistille Cannesissa – TBWA\Helsinki kahmi lisää kiinnityksiä
Useita suomalaistöitä shortlistille Cannesissa – TBWA\Helsinki kahmi lisää kiinnityksiä

M&M

TBWA\Helsingin Finavialle suunnittelema #LIFEINHEL-sisältömarkkinointikampanja pääsi shortlistille keskiviikkona kolmessa eri sarjassa. Myös kaksi muuta TBWA:n työtä ylsi shortlistille.

TBWA\Helsingin suunnittelema #LIFEINHEL ylsi shortlistille Cannesissa: "Täällä asioita kannattaa katsoa loppuun asti"
TBWA\Helsingin suunnittelema #LIFEINHEL ylsi shortlistille Cannesissa: "Täällä asioita kannattaa katsoa loppuun asti"

M&M

"Kampanja on rakennettu systemaattisesti. Olemme huomioineet vahvasti Kiinan mediat, sillä kampanja tehtiin erityisesti Aasian markkinoille. Kyseessä on erilainen kampanja ja selkeä bränditeko."

Cannes Lionsissa esiintyvä Theodor Arhio: "Suomi on ollut brändiviihteessä etukenossa"
Cannes Lionsissa esiintyvä Theodor Arhio: "Suomi on ollut brändiviihteessä etukenossa"

M&M

Arhio on brändiviihteen pioneeri myös Suomessa. Hän on kehittänyt yhdessä TBWA\Helsingin Juha-Matti Raunion kanssa sekä Brändärit- että Erinomanlaiset-sarjojen konseptit.

This Company Is Now Offering ‘Pawternity Leave’ When You Adopt a Pet
This Company Is Now Offering ‘Pawternity Leave’ When You Adopt a Pet

Thrillist

TBWA\Helsinki & Musti Group planned and executed “pawternity leave”, a three-day paid leave for all Musti Group's employees to ensure they can enjoy the first days with their new family members.

Tappavatko kehittyvä teknologia ja lisääntyvä etätyö tiimityöskentelyn?
Tappavatko kehittyvä teknologia ja lisääntyvä etätyö tiimityöskentelyn?

M&M

TBWA\Helsinki käyttää toimitusjohtaja Sami Tikkasen mukaan teknologiaa viestimisen ja johtamisen välineenä.