Do the Brave Thing -sisältöhubista löydät TBWA\Helsingin asiakkaiden inspiroivia kampanjoita sekä raja-aitoja kaatavaa sisältöä markkinoinnista, kulttuurista ja ihmisyydestä.
TBWA\Helsinki nappasi ennätykselliset 21 finaalipaikkaa jopa kymmenellä eri työllä.
TBWA\Worldwide has been named to Fast Company's prestigious annual list of the World's Most Innovative Companies for 2019.
TBWA\Helsinki oli suuri voittaja, kun parhaita markkinointitoimistoja palkittiin. Vuoden toimisto 2019 -palkinnon lisäksi toimisto nappasi myös uuden kunniamaininnan.
TBWA\Helsinki juhli Effie Awards Finland 2018 -kilpailussa, kun The Land of Free Press voitti Grand Effien. Lisäksi Alepa Korttelitoive Chatbot, Hihna247 ja #LIFEINHEL palkittiin gaalassa.
Veripalvelu, TBWA\Helsinki ja Legacy Tattoo yhdistivät voimansa lisätäkseen tietoisuutta verenluovutuksen tärkeydestä. MTV Uutiset oli paikalla raportoimassa #BloodTattoo-tapahtumasta.
Read our Pirates’ thoughts about the campaign that combined “ugly Christmas sweater” trend and this year’s most challenging news subjects to keep these important matters in the spotlight.
Diakonia-ammattikorkeakoulun ja TBWA\Helsingin yhteistyössä toteutettu Työnimi-kampanja mukana muuttamassa rekrytointia yhdenvertaiseksi kaikkia hakijoita kohtaan.
TBWA\Helsinki launched an innovative cinema experience for travellers passing through Helsinki Airport. The one-of-a-kind activation requires two travellers to sit together before the movie starts.
TBWA\Helsinki and Neste launched a platform where people can enlist their sustainable homes for holiday accommodation to gently challenge Airbnb into adding a category for sustainable accommodation.