Veikkaus:

Livebanneri

Työn suunnitteluun ja tuotantoon osallistuneet yritykset:

TBWA\Helsinki
Luova johtaja Erkko Mannila
AD Tuukka Tujula
Copy Axa Fahler
tuotanto-AD Marko Virta
Projektijohto Anna Nurkse
Tuotanto iNoob
Mediatoimisto Carat, Otto Niinikoski

Asiakas:

Veikkaus, Juha Laasila ja Satu Virkkula

Työn kuvaus:

VeikkausTV näyttää kotisivuillaan maksuttomia, suoria ottelulähetyksiä mm. SM-liigasta ja eurojalkapallosta.

Mainostimme palvelua urheilupelien pelaajille ja urheilun ystäville Livebannereilla, joissa selostettiin jääkiekon SM-liigan otteluita reaaliajassa.

Banneria klikkaamalla asiakas pääsi suoraan VeikkausTV:n alasivulle katsomaan lähetyksiä.

Nimensä mukaisesti Livebannerit siis päivittyivät ottelun edetessä ja copy selosti matseja kotisohvaltaan.

Tavoitteena oli kasvattaa VeikkausTV:n tunnettuutta, saada ihmiset Veikkauksen sivuille viettämään aikaansa urheilun parissa ja lyömään samalla muutaman vedon.

Parhaimmillaan kampanjan aikana VeikkausTV:ssä oli HIFK-Jokerit-matsia seuraamassa noin 30 000 katsojaa.

Banneri:

Esittelyvideo: